Keywords
summary wstęp
How to Cite
Sienko, M., & Sporek, P. (2018). Summary. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 3. Retrieved from https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5650
Most read articles by the same author(s)
- Paweł Sporek, Program nauczania języka polskiego w systemie oświatowym i organizacji procesu dydaktycznego – miejsce, rola, struktura dokumentu , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 8 No. 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Maria Sienko, What is „school schisophrenia” and how did it come to being? , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 10 No. 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Paweł Sporek, How to reconcilefire and water? Between the ministerial dicta te and the needs of contemporary students. Designing education in the 1st grade of high school (after primary school) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 12 No. 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Maria Sienko, Droga zawodowa i sylwetka Profesor Zofii Budrewicz , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 12 No. 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Katarzyna Pławecka, Paweł Sporek, Wstęp , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 12 No. 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Paweł Sporek, Metodyka niesprzyjająca rozwojowi, czyli o tym, jak "czyta się" poezję współczesną w podręcznikach do literatury i kultury na poziomie szkoły podstawowej - rozpoznanie problemu , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 4 No. 140 (2013): Kondycja słowa w edukacji polonistycznej
- Paweł Sporek, Kwiaty dla Marty , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 13 No. 359 (2022): Tom 13 Dydaktyka języka polskiego jako obcego, drugiego i odziedziczonego – teraźniejszość i przyszłość
- Maria Sienko, Być stąd. O formacyjną wartość polonistycznej... edukacji regionalnej (na przykładzie Nowej Huty) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 6 No. 195 (2015): Warsztat nauczyciela polonisty. Tradycja-Współczesność-Perspektywy
- Paweł Sporek, The sum of all fears or a year in the life of a seventh class or the secondary school- leaving examination for the year , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 10 No. 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Paweł Sporek, Pojęcie sceny w przestrzeni aksjologicznej dialogu... Edukacyjny wymiar refleksji filozoficznej Józefa Tischnera , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 6 No. 195 (2015): Warsztat nauczyciela polonisty. Tradycja-Współczesność-Perspektywy