Vol. 14 No. 373 (2023): Tom 14 Praktykowanie wspólnot
About
About the Journal
Editorial Team
Scientific board
Reviewers
Review process
Publication ethics
Privacy policy
Submissions
ONLINE SUBMISSIONS
Copyright
Submission checklist
Aktualny numer
Archives
Announcements
Contact
Search
Login
Język polski
English
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Język Polski
Język polski
English
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Język Polski
Vol. 14 No. 373 (2023)
Published December 28, 2023
Tom 14 Praktykowanie wspólnot
Spis treści
Spis treści
Piotr Kołodziej, Maria Stachoń
PDF (Język Polski)
Summary
polski
Piotr Kołodziej, Maria Stachoń
PDF (Język Polski)
Articles
polski
Jerzy Kaniewski
PDF (Język Polski)
polski
Piotr Kołodziej
PDF (Język Polski)
polski
Dariusz Szczukowski
PDF (Język Polski)
Co polonistyka (szkolna) ma wspólnego z polskością, czyli jaką wspólnotę budują lekcje czytania?
Witold Bobiński
PDF (Język Polski)
Solidarność jako wartość w dydaktyce polonistycznej
Iwona Morawska
PDF (Język Polski)
O solidarności na lekcjach języka polskiego w świetle wypowiedzi uczniów szkoły podstawowej
Maria Stachoń
PDF (Język Polski)
Polonistyczna performatyka wzajemności
Marek Pieniążek
PDF (Język Polski)
Edukacja humanistyczna w erze dezinformacji
Krzysztof Koc
PDF (Język Polski)
Bogaty dom - biedny dom. Różnice klasowe w książkach dla młodych czytelników od wieku XIX do współczesności. Rekonesans
Ewa Monika Pomirska
PDF (Język Polski)
Przeciw wykluczeniu. Amerykański przykład omawiania lektury - "Zabić drozda" Harper Lee
Agnieszka Kania
PDF (Język Polski)
Sposoby wykorzystania filmu Damiana Bieńka "Jan Kochanowski. Treny" w procesie edukacyjno-wychowawczym
Magdalena Marzec-Jóźwicka
PDF (Język Polski)
Rozszczelnienie antropocenu. Nowy zwrot solidarnościowy w edukacji polonistycznej
Magdalena Ochwat
PDF (Język Polski)
Czego może nauczyć łodzik? (Eko)krytyczne czytanie "Ody do młodości"
Małgorzata Wójcik-Dudek
PDF (Język Polski)
Między solidarnością a wykluczeniem. Nauczyciele jako grupa zawodowa w sytuacji kryzysu
Małgorzata Karwatowska
PDF (Język Polski)
Solidarność w potrzebie. Nauczycielskie inicjatywy edukacyjne w czasie pandemii na przykładzie wybranych aktywności w Sieci
Małgorzata Latoch-Zielińska
PDF (Język Polski)
Doświadczenie szkolnego wyobcowania przez uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się a europejska idea "szkoły dla wszystkich"
Zofia Pomirska
PDF (Język Polski)
Wspomaganie procesu adaptacji językowej dzieci z doświadczeniem migracji w nowej wspólnocie językowej
Marzena Błasiak-Tytuła
PDF (Język Polski)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here