Tom 14 Nr 373 (2023): Tom 14 Praktykowanie wspólnot
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Proces recenzji
Standardy etyczne
Polityka prywatności
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Prawa autorskie
Wytyczne dla autorów
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Język polski
English
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Język polski
English
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Tom 14 Nr 373 (2023)
Opublikowany grudnia 28, 2023
Tom 14 Praktykowanie wspólnot
Spis treści
Spis treści
Piotr Kołodziej, Maria Stachoń
PDF
Wstęp
Praktykowanie wspólnot
Piotr Kołodziej, Maria Stachoń
PDF
Artykuły
Kanon lekturowy a model wspólnotowości. O szkolnych kreacjach świadomości zbiorowej
Jerzy Kaniewski
PDF
Jak nie wychować faszysty albo o tym, że nawet "porządni ludzie" stają się nosorożcami
Piotr Kołodziej
PDF
Poza algorytm. Szkoła i budowanie wspólnoty
Dariusz Szczukowski
PDF
Co polonistyka (szkolna) ma wspólnego z polskością, czyli jaką wspólnotę budują lekcje czytania?
Witold Bobiński
PDF
Solidarność jako wartość w dydaktyce polonistycznej
Iwona Morawska
PDF
O solidarności na lekcjach języka polskiego w świetle wypowiedzi uczniów szkoły podstawowej
Maria Stachoń
PDF
Polonistyczna performatyka wzajemności
Marek Pieniążek
PDF
Edukacja humanistyczna w erze dezinformacji
Krzysztof Koc
PDF
Bogaty dom - biedny dom. Różnice klasowe w książkach dla młodych czytelników od wieku XIX do współczesności. Rekonesans
Ewa Monika Pomirska
PDF
Przeciw wykluczeniu. Amerykański przykład omawiania lektury - "Zabić drozda" Harper Lee
Agnieszka Kania
PDF
Sposoby wykorzystania filmu Damiana Bieńka "Jan Kochanowski. Treny" w procesie edukacyjno-wychowawczym
Magdalena Marzec-Jóźwicka
PDF
Rozszczelnienie antropocenu. Nowy zwrot solidarnościowy w edukacji polonistycznej
Magdalena Ochwat
PDF
Czego może nauczyć łodzik? (Eko)krytyczne czytanie "Ody do młodości"
Małgorzata Wójcik-Dudek
PDF
Między solidarnością a wykluczeniem. Nauczyciele jako grupa zawodowa w sytuacji kryzysu
Małgorzata Karwatowska
PDF
Solidarność w potrzebie. Nauczycielskie inicjatywy edukacyjne w czasie pandemii na przykładzie wybranych aktywności w Sieci
Małgorzata Latoch-Zielińska
PDF
Doświadczenie szkolnego wyobcowania przez uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się a europejska idea "szkoły dla wszystkich"
Zofia Pomirska
PDF
Wspomaganie procesu adaptacji językowej dzieci z doświadczeniem migracji w nowej wspólnocie językowej
Marzena Błasiak-Tytuła
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się