How to Cite
Karkut, D. (2017). The role of a small homeland in teaching Polish language at the 4th stage of education by the example of Łódź. Axiological considerations. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 8(227). Retrieved from https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/4481
Most read articles by the same author(s)
- Dorota Karkut, Make the traditioncloser to the student experience – reflections on modern poetryreading in Secondary School , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 12 No. 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Dorota Karkut, With the opinion of specialists in Polish studies – a reform in primary school in the light of own researc , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 10 No. 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Dorota Karkut, Problematyka tożsamości narodowej, regionalnej na lekcjach języka polskiego – dylematy i perspektywy , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 8 No. 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Dorota Karkut, „Takie będą rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie” - współczesne cele edukacji historycznej i obywatelskiej na tle tradycji KEN. Przegląd stanowisk , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 5 No. 161 (2014): Miejsca wspólne i odmienne. Dydaktyka literatury i języka polskiego w kręgu tradycji KEN
- Dorota Karkut, O aktywności twórczej nauczyciela i uczniów w nowej "Podstawie programowej" , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 9 No. 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej