Słowa kluczowe
brak
Jak cytować
Karkut, D. (2018). O aktywności twórczej nauczyciela i uczniów w nowej "Podstawie programowej". Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 100–107. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5666
Inne teksty tego samego autora
- Dorota Karkut, Uczynić tradycję bliższą uczniowskim doświadczeniom… – refleksje o współczesnym czytaniu poezji w szkole ponadpodstawowej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 12 Nr 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Dorota Karkut, Zdaniem polonistów – reforma w szkole podstawowej w świetle badań własnych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Dorota Karkut, Problematyka tożsamości narodowej, regionalnej na lekcjach języka polskiego – dylematy i perspektywy , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 8 Nr 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Dorota Karkut, „Takie będą rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie” - współczesne cele edukacji historycznej i obywatelskiej na tle tradycji KEN. Przegląd stanowisk , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 5 Nr 161 (2014): Miejsca wspólne i odmienne. Dydaktyka literatury i języka polskiego w kręgu tradycji KEN
- Dorota Karkut, The role of a small homeland in teaching Polish language at the 4th stage of education by the example of Łódź. Axiological considerations , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 8 Nr 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka