How to Cite
Gajak-Toczek, M. (2017). The role of a small homeland in teaching Polish language at the 4th stage of education by the example of Łódź. Axiological considerations. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 8(227). Retrieved from https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/4477
Most read articles by the same author(s)
- Małgorzata Gajak-Toczek, „Pan Tadeusz” by Adam Mickiewicz: „old” – „new” reading , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 12 No. 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Małgorzata Gajak-Toczek, The Choked Sobs of the World: The Image of Old Age in Selected Poems by Desanka Maksimović and Urszula Kozioł , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 11 No. 315 (2020): Nauczanie języków narodowych w Polsce i w Serbii
- Małgorzata Gajak-Toczek, "Wiersze ostatnie" Czesława Miłosza liryczną pieśnią o ludzkich sposobach doświadczania świata , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 4 No. 140 (2013): Kondycja słowa w edukacji polonistycznej
- Małgorzata Gajak-Toczek, O kształtowaniu postaw patriotycznych na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej w świetle nowej "Podstawy programowej" (diagnoza) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 9 No. 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej
- Małgorzata Gajak-Toczek, Meetings with authority in Polish language lessons in classes IV–VI. Reflections around the series ‘My name is...’ , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 10 No. 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Małgorzata Gajak-Toczek, Meetings with authority in Polish language lessons in classes IV–VI. Reflections around the series ‘My name is...’ , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 9 No. 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej
- Małgorzata Gajak-Toczek, Rola małej ojczyzny w kształceniu polonistycznym na IV etapie edukacyjnym na przykładzie Łodzi. Rozważania aksjologiczne , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 8 No. 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka