Słowa kluczowe
brak
Jak cytować
Gajak-Toczek, M. (2018). O kształtowaniu postaw patriotycznych na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej w świetle nowej "Podstawy programowej" (diagnoza). Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 108–123. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5667
Inne teksty tego samego autora
- Małgorzata Gajak-Toczek, Pan Tadeusz Adama Mickiewicza: „stara” – „nowa” lektura , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 12 Nr 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Małgorzata Gajak-Toczek, Zdławiony szloch świata. Obraz starości... w wybranych wierszach Desanki Maksimović i Urszuli Kozioł , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 11 Nr 315 (2020): Nauczanie języków narodowych w Polsce i w Serbii
- Małgorzata Gajak-Toczek, "Wiersze ostatnie" Czesława Miłosza liryczną pieśnią o ludzkich sposobach doświadczania świata , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 4 Nr 140 (2013): Kondycja słowa w edukacji polonistycznej
- Małgorzata Gajak-Toczek, Spotkania z autorytetem na lekcjach języka polskiego w klasach IV–VI. Refleksje wokół serii „Nazywam się…” , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Małgorzata Gajak-Toczek, Spotkania z autorytetem na lekcjach języka polskiego w klasach IV–VI. Refleksje wokół serii „Nazywam się…” , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 9 Nr 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej
- Małgorzata Gajak-Toczek, Rola małej ojczyzny w kształceniu polonistycznym na IV etapie edukacyjnym na przykładzie Łodzi. Rozważania aksjologiczne , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 8 Nr 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Małgorzata Gajak-Toczek, The role of a small homeland in teaching Polish language at the 4th stage of education by the example of Łódź. Axiological considerations , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 8 Nr 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka