Jak cytować
Kaniewski, J. (2016). Ku antropocentrycznej koncepcji kształcenia nauczycieli. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 6(195), 242–248. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/3103
Inne teksty tego samego autora
- Jerzy Kaniewski, Niemożliwa ale niezbędna? – wokół informacji historycznoliterackiej w szkole średniej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 12 Nr 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Jerzy Kaniewski, Kanon lekturowy a model wspólnotowości. O szkolnych kreacjach świadomości zbiorowej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 14 Nr 373 (2023): Tom 14 Praktykowanie wspólnot
- Jerzy Kaniewski, Szkolna polonistyka w poszukiwaniu modelu wiedzy przedmiotowej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej