How to Cite
Kaniewski, J. (2016). Ku antropocentrycznej koncepcji kształcenia nauczycieli. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 6(195), 242–248. Retrieved from https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/3103
Most read articles by the same author(s)
- Jerzy Kaniewski, Impossible but indispensable? – about historical and literary information in high school , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 12 No. 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Jerzy Kaniewski, polski , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 14 No. 373 (2023): Tom 14 Praktykowanie wspólnot
- Jerzy Kaniewski, Polish language and literature studies in search of a model of a subject expertise , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 10 No. 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej