How to Cite
Gajak-Toczek, M. (2018). O kształtowaniu postaw patriotycznych na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej w świetle nowej "Podstawy programowej" (diagnoza). Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 108–123. Retrieved from https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5667
Most read articles by the same author(s)
- Małgorzata Gajak-Toczek, „Pan Tadeusz” by Adam Mickiewicz: „old” – „new” reading , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 12 No. 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Małgorzata Gajak-Toczek, The Choked Sobs of the World: The Image of Old Age in Selected Poems by Desanka Maksimović and Urszula Kozioł , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 11 No. 315 (2020): Nauczanie języków narodowych w Polsce i w Serbii
- Małgorzata Gajak-Toczek, "Wiersze ostatnie" Czesława Miłosza liryczną pieśnią o ludzkich sposobach doświadczania świata , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 4 No. 140 (2013): Kondycja słowa w edukacji polonistycznej
- Małgorzata Gajak-Toczek, Meetings with authority in Polish language lessons in classes IV–VI. Reflections around the series ‘My name is...’ , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 10 No. 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Małgorzata Gajak-Toczek, Meetings with authority in Polish language lessons in classes IV–VI. Reflections around the series ‘My name is...’ , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 9 No. 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej
- Małgorzata Gajak-Toczek, Rola małej ojczyzny w kształceniu polonistycznym na IV etapie edukacyjnym na przykładzie Łodzi. Rozważania aksjologiczne , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 8 No. 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Małgorzata Gajak-Toczek, The role of a small homeland in teaching Polish language at the 4th stage of education by the example of Łódź. Axiological considerations , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 8 No. 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka