Słowa kluczowe
brak
Jak cytować
Koc, K. (2018). Czego Jaś się nie nauczy, czyli o potrzebie czytania "kontrrewolucyjnego". Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 19–33. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5660
Inne teksty tego samego autora
- Krzysztof Koc, Współczesność „źle obecna” w szkole podstawowej, czyli o kryzysie edukacji humanistyczne , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Krzysztof Koc, Lekcje spostrzegawczości. Szkolna refleksja nad istotą totalitaryzmu , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 12 Nr 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Krzysztof Koc, Edukacja humanistyczna w erze dezinformacji , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 14 Nr 373 (2023): Tom 14 Praktykowanie wspólnot