Słowa kluczowe
brak
Jak cytować
Łazarska, D. (2018). Znaczenie poetyki i teorii literatury dla przyszłych nauczycieli polonistów. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 45–57. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5662
Inne teksty tego samego autora
- Danuta Łazarska, Dlaczego warto czytać Herberta? Z badań nad szkolną recepcją poezji… w klasach pierwszych zreformowanego liceum , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 12 Nr 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Danuta Łazarska, Czytanie literatury. O roli utworów literackich nie tylko w świetle wypowiedzi znawców tematu , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Danuta Łazarska, Od słowa do słowa, czyli o nieprofesjonalnych odbiorcach tekstów literackich i ich wypowiedziach na temat zadań i powinności literatury , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 4 Nr 140 (2013): Kondycja słowa w edukacji polonistycznej