How to Cite
Łazarska, D. (2018). Znaczenie poetyki i teorii literatury dla przyszłych nauczycieli polonistów. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 45–57. Retrieved from https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5662
Most read articles by the same author(s)
- Danuta Łazarska, Why is it worth reading Herbert? From the research on the perception of poetry at school in 1st-year classes of reformed high school , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 12 No. 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Danuta Łazarska, Reading literature. About a role of literary works not only in the light of opinions of experts , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 10 No. 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Danuta Łazarska, Od słowa do słowa, czyli o nieprofesjonalnych odbiorcach tekstów literackich i ich wypowiedziach na temat zadań i powinności literatury , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 4 No. 140 (2013): Kondycja słowa w edukacji polonistycznej