Jak cytować
Szymańska, M., & Pieniążek, M. (2018). Wstęp. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 8(227), 3–5. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/4138
Inne teksty tego samego autora
- Marek Pieniążek, Comparison of national language teaching systems. Introduction , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 8 Nr 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Marek Pieniążek, Przełamywanie systemowej izolacji...: środkowosłowiańskie dydaktyki literatury i języków ojczystych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 11 Nr 315 (2020): Nauczanie języków narodowych w Polsce i w Serbii
- Małgorzata Pamuła-Behrens, Marta Szymańska, Wstęp , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 7 Nr 223 (2016): Nauczanie języka polskiego jako obcego i drugiego. Doświadczenia-Perspektywy
- Marta Szymańska, Trzecioklasista „wypasiony”, czyli o kształceniu kompetencji językoznawczej na pierwszym etapie edukacyjnym , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 5 Nr 161 (2014): Miejsca wspólne i odmienne. Dydaktyka literatury i języka polskiego w kręgu tradycji KEN