How to Cite
Szymańska, M., & Pieniążek, M. (2018). Wstęp. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 8(227), 3–5. Retrieved from https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/4138
Most read articles by the same author(s)
- Marek Pieniążek, Comparison of national language teaching systems. Introduction , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 8 No. 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Marek Pieniążek, Breaking of System Isolation: Central Slavonic Didactics of Literature and Native Languages , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 11 No. 315 (2020): Nauczanie języków narodowych w Polsce i w Serbii
- Małgorzata Pamuła-Behrens, Marta Szymańska, Wstęp , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 7 No. 223 (2016): Nauczanie języka polskiego jako obcego i drugiego. Doświadczenia-Perspektywy
- Marta Szymańska, Trzecioklasista „wypasiony”, czyli o kształceniu kompetencji językoznawczej na pierwszym etapie edukacyjnym , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 5 No. 161 (2014): Miejsca wspólne i odmienne. Dydaktyka literatury i języka polskiego w kręgu tradycji KEN