How to Cite
Grzegórzek, M. (2019). Siłaczki żywot podziemny, czyli o przyczynach zagubienia pewnej postaci literackiej w "nowej" rzeczywistości szkolnej. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 157–174. Retrieved from https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5670
Most read articles by the same author(s)
- Mirosław Grzegórzek, “Loves, likes, respect – does not want, does not care, jokes”. First grade student of secondary school and technical college in relation to compulsory reading in primary school (diagnostic report) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 12 No. 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Mirosław Grzegórzek, Wybrane aspekty narracyjne charakteryzowania postaci w szkole , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 8 No. 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Mirosław Grzegórzek, Selected narrative aspects of characterization of the figure at school , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 8 No. 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Mirosław Grzegórzek, "Czas lektury, to czas przyszły niedokonany" - doświadczeniowa gramatyka czytania literatury w szkole według Krystyny Koziołek , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 9 No. 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej