Słowa kluczowe
brak
Jak cytować
Grzegórzek, M. (2018). "Czas lektury, to czas przyszły niedokonany" - doświadczeniowa gramatyka czytania literatury w szkole według Krystyny Koziołek. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 308–313. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5682
Inne teksty tego samego autora
- Mirosław Grzegórzek, „Kocha, lubi, szanuje – nie chce, nie dba, żartuje”... Uczeń klasy pierwszej liceum i technikum w relacji do lektury obowiązkowej w szkole podstawowej (raport z diagnozy) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 12 Nr 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Mirosław Grzegórzek, Wybrane aspekty narracyjne charakteryzowania postaci w szkole , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 8 Nr 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Mirosław Grzegórzek, Siłaczki żywot podziemny, czyli o przyczynach zagubienia pewnej postaci literackiej w "nowej" rzeczywistości szkolnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 9 Nr 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej
- Mirosław Grzegórzek, Selected narrative aspects of characterization of the figure at school , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 8 Nr 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka