How to Cite
Grzegórzek, M. (2017). Selected narrative aspects of characterization of the figure at school. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 8(227). Retrieved from https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/4490
Most read articles by the same author(s)
- Mirosław Grzegórzek, “Loves, likes, respect – does not want, does not care, jokes”. First grade student of secondary school and technical college in relation to compulsory reading in primary school (diagnostic report) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 12 No. 330 (2021): Wobec współczesności. Język polski w reformowanej szkole ponadpodstawowej
- Mirosław Grzegórzek, Wybrane aspekty narracyjne charakteryzowania postaci w szkole , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 8 No. 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Mirosław Grzegórzek, Siłaczki żywot podziemny, czyli o przyczynach zagubienia pewnej postaci literackiej w "nowej" rzeczywistości szkolnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 9 No. 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej
- Mirosław Grzegórzek, "Czas lektury, to czas przyszły niedokonany" - doświadczeniowa gramatyka czytania literatury w szkole według Krystyny Koziołek , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 9 No. 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej