Słowa kluczowe
brak
Jak cytować
Morawska, I. (2018). Jak znajdować klucze do lektur szkolnych? Refleksje inspirowane nową "Podstawą programową" (i nie tylko). Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 124–139. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5668
Inne teksty tego samego autora
- Iwona Morawska, „Działanie” czy „milczenie” wyobraźni w wypracowaniach uczniów klas siódmych (w roku szkolnym 2017/2018) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Iwona Morawska, Sens nawiązywania do dziedzictwa Komisji Edukacji Narodowej w świecie „płynnej nowoczesności” , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 5 Nr 161 (2014): Miejsca wspólne i odmienne. Dydaktyka literatury i języka polskiego w kręgu tradycji KEN
- Iwona Morawska, Solidarność jako wartość w dydaktyce polonistycznej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 14 Nr 373 (2023): Tom 14 Praktykowanie wspólnot