Jak cytować
Łazarska, D., Pieniążek, M., & Sporek, P. (2024). Wstęp. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 15. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/11666
Abstrakt
.
Bibliografia
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.
Prawa autorskie (c) 2024 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia
Downloads
Download data is not yet available.
Inne teksty tego samego autora
- Paweł Sporek, W poszukiwaniu lekturowego oddechu. Film i książka "Stowarzyszenie Umarłych Poetów" jako pozycja uzupełniająca w klasach siódmych i ósmych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 9 Nr 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej
- Maria Sienko, Paweł Sporek, Wstęp , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 9 Nr 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej
- Danuta Łazarska, Znaczenie poetyki i teorii literatury dla przyszłych nauczycieli polonistów , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 9 Nr 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej
- Marek Pieniążek, Instytucjonalne obszary wolności vs. zniewolenia polonisty w dobie Chatbotów GPT , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość
- Danuta Łazarska, Podróż w głąb siebie. O dydaktyce podmiotowej w przygotowaniu zawodowym nauczycieli polonistów , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość
- Danuta Łazarska, Pożegnanie Profesora Zenona Urygi , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość
- Danuta Łazarska, Paweł Sporek, Marek Pieniążek, Spis treści , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość
- Marek Pieniążek, Paweł Sporek, Bibliografia wybranych prac Profesora Zenona Urygi z lat 1962-2020 , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość
- Paweł Sporek, Personalizacja w kształceniu szkolnym – z doświadczeń nauczyciela i opiekuna zawodowych praktyk tutorskich , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość