How to Cite
Myrdzik, B. (2018). Czy immersja jest nową poetyką odbioru?. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 34–44. Retrieved from https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5661
Most read articles by the same author(s)
- Barbara Myrdzik, Is „new” new or is it a „training ground for the Orwellian utopia”? Reflections on the most recent educational reform , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 10 No. 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Barbara Myrdzik, Problem z podmiotowością we współczesnej szkolnej edukacji , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość