How to Cite
Nocoń, J. (2017). School knowledge of the language profiles in the context of external examinations. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 8(227). Retrieved from https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/4472
Most read articles by the same author(s)
- Jolanta Nocoń, Approaches to Language Theory in Polish Language Didactics as L1 , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 11 No. 315 (2020): Nauczanie języków narodowych w Polsce i w Serbii
- Jolanta Nocoń, A language expert or a person that communicates? On the structure of linguistic and communicative competence of the 4th to 6th grade pupil in primary school as deescribed in the 2017 core curriculum , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 10 No. 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Jolanta Nocoń, Słowo jako przedmiot edukacji polonistycznej (przed 1999 rokiem i po nim) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 4 No. 140 (2013): Kondycja słowa w edukacji polonistycznej
- Jolanta Nocoń, Profile szkolnej wiedzy o języku w kontekście egzaminów zewnętrznych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Vol. 8 No. 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka