Słowa kluczowe
brak
Jak cytować
Budrewicz, Z. (2019). Jak w polonistyczną edukację ku wrażliwości etycznej, solidarności i empatii wpisywać najnowszą historię?. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 10(285), 289–293. https://doi.org/10.24917/20820909.10.25
Bibliografia
brak
Downloads
Download data is not yet available.
Inne teksty tego samego autora
- Zofia Budrewicz, „Zamyślmy się, jaka ma być edukacja w Rzeczach Pospolitych, aby człowiek był użytecznym i szczęśliwym” , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Zofia Budrewicz, Maria Sienko, „Język polski” jako przedmiot nauczania w opinii uczniów szkół gimnazjalnych i podstawowych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 5 Nr 161 (2014): Miejsca wspólne i odmienne. Dydaktyka literatury i języka polskiego w kręgu tradycji KEN
- Zofia Budrewicz, W poszukiwaniu źródłowych fundamentów lekcji polskiego , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 9 Nr 259 (2018): Szkoła czytania. Język polski w (z)reformowanej szkole podstawowej