Słowa kluczowe
brak
Jak cytować
Budrewicz, Z. (2018). W poszukiwaniu źródłowych fundamentów lekcji polskiego. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 292–297. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5678
Inne teksty tego samego autora
- Zofia Budrewicz, „Zamyślmy się, jaka ma być edukacja w Rzeczach Pospolitych, aby człowiek był użytecznym i szczęśliwym” , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Zofia Budrewicz, Jak w polonistyczną edukację ku wrażliwości etycznej, solidarności i empatii wpisywać najnowszą historię? , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Zofia Budrewicz, Maria Sienko, „Język polski” jako przedmiot nauczania w opinii uczniów szkół gimnazjalnych i podstawowych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 5 Nr 161 (2014): Miejsca wspólne i odmienne. Dydaktyka literatury i języka polskiego w kręgu tradycji KEN