Słowa kluczowe
brak
Jak cytować
Bajda, J., & MIchułka, D. (2018). Typy relacji słowo-obraz w podręcznikach do języka polskiego. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 201–222. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5673
Inne teksty tego samego autora
- Justyna Bajda, Tomasz Piekot, Dorota Michułka, E-podręczniki – wyzwanie edukacji polonistycznej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 6 Nr 195 (2015): Warsztat nauczyciela polonisty. Tradycja-Współczesność-Perspektywy
- Dorota Michułka, Dorastanie zaangażowane. Nastoletni bohaterowie powieści Anny Cieplak wobec migracji i sprawczości ("Ma być czysto" - teoria i praktyka recepcji) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość