Słowa kluczowe
brak
Jak cytować
Myrdzik, B. (2018). Czy immersja jest nową poetyką odbioru?. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 9(259), 34–44. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/5661
Inne teksty tego samego autora
- Barbara Myrdzik, Czy „ nowe” jest nowe, czy też jest „poligonem orwellowskiej utopii”? Refleksje na temat ostatniej reformy edukacyjnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Barbara Myrdzik, Problem z podmiotowością we współczesnej szkolnej edukacji , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość