Jak cytować
Nocoń, J. (2017). School knowledge of the language profiles in the context of external examinations. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 8(227). Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/4472
Inne teksty tego samego autora
- Jolanta Nocoń, Podejścia do nauki o języku w dydaktyce języka polskiego jako L1 , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 11 Nr 315 (2020): Nauczanie języków narodowych w Polsce i w Serbii
- Jolanta Nocoń, Znawca języka czy człowiek komunikujący się? O strukturze kompetencji językowo-komunikacyjnej ucznia klas IV–VI szkoły podstawowej wpisanej w podstawę programową z 2017 roku , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Jolanta Nocoń, Słowo jako przedmiot edukacji polonistycznej (przed 1999 rokiem i po nim) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 4 Nr 140 (2013): Kondycja słowa w edukacji polonistycznej
- Jolanta Nocoń, Profile szkolnej wiedzy o języku w kontekście egzaminów zewnętrznych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 8 Nr 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka