Jak cytować
Grudzińska, K. (2016). Kształcenie językowe w zasadniczej szkole zawodowej – szkolne podręczniki. w zderzeniu z rzeczywistością edukacyjną. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 6(195), 31–42. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/3091
Inne teksty tego samego autora
- Katarzyna Grudzińska, Integracja językowo-kulturowa ucznia z doświadczeniem migracji w szkole podstawowej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 10 Nr 285 (2019): Dylematy kształcenia polonistycznego w zreformowanej szkole podstawowej
- Katarzyna Grudzińska, Integracyjne perspektywy kulturoznawczego kształcenia językowego w gimnazjum i liceum , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 5 Nr 161 (2014): Miejsca wspólne i odmienne. Dydaktyka literatury i języka polskiego w kręgu tradycji KEN
- Katarzyna Grudzińska, Weryfikacja kompetencji językowych na egzaminie maturalnym z języka polskiego, języka regionalnego, języków mniejszości narodowych i mniejszości etnicznej - analiza porównawcza , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 8 Nr 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka
- Katarzyna Grudzińska, Verification of competences for the Matura exam in Polish, regional language, national minority languages and ethnic analysis , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 8 Nr 227 (2017): Dydaktyki języków narodowych w Europie Środkowej Metodyka i komparatystyka