Jak cytować
Sporek, P. (2016). Pojęcie sceny w przestrzeni aksjologicznej dialogu. Edukacyjny wymiar refleksji filozoficznej Józefa Tischnera. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Ad Didacticam Litterarum Polonarum Et Linguae Polonae Pertinentia, 6(195), 8–22. Pobrano z https://didactica.uken.krakow.pl/article/view/3089
Inne teksty tego samego autora
- Danuta Łazarska, Paweł Sporek, Marek Pieniążek, Spis treści , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość
- Marek Pieniążek, Paweł Sporek, Bibliografia wybranych prac Profesora Zenona Urygi z lat 1962-2020 , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość
- Paweł Sporek, Personalizacja w kształceniu szkolnym – z doświadczeń nauczyciela i opiekuna zawodowych praktyk tutorskich , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość
- Danuta Łazarska, Marek Pieniążek, Paweł Sporek, Wstęp , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia: Tom 15 (2024): Podmiotowość ucznia i nauczyciela polonisty - idee a rzeczywistość